FAQs

Nedenfor finder du svar på vores oftest stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål her, bedes du kontakte os via kontaktoplysningerne nederst på siden.

Indhold, der kan skjules

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Det er desværre ikke muligt at ændre den leveringsadresse, der blev angivet ved kassen, efter at din bestilling allerede er gennemført.

Vi leverer også internationalt

På nuværende tidspunkt er vi stolte af at levere til følgende lande:

- Østrig
- Belgien
- Frankrig
- Tyskland
- Ungarn
- Irland
- Luxembourg
- Holland
- Portugal
- Sverige
- Spanien
- UK

Vi ser frem til at tilføje flere destinationer snart.
Forsendelse til de ovennævnte lande er *120 DKK* pr. ordre.

Shop in vores butik

Vores studie ligger lige ved Lyngby Hovedgade i Danmark. Hvis du gerne vil handle personligt, kan du sende os en e-mail på hallo@lykkelandatelier.com for at bestille en tid. Vi ser frem til at høre fra dig.

Logistik og lager

Vores lager- og logistikpartner er Lagerkompagniet ApS. Alle returneringer og reklamationer sendes direkte til:
Tureby Afd.
Fruedalsvej 7 – Port 6
DK-4682 Tureby

Gavekort

Køb et digitalt gavekort til en person, du holder af. Du vælger selv værdien, og gavekortet har en holdbarhed på 2 år.

Køb gavekortet her.
Hvis du har brug for hjælp, så skriv til os på hallo@lykkelandatelier.com

Vores materialer og produktion

Hos LYKKELAND ateliér udvælger vi vores leverandører med omtanke.
Vores ambition er at bruge leverandører, som vi får anbefalet fra vores netværk eller tidligere samarbejdspartnere. Et nyt samarbejde starter altid med et fysisk møde og et besøg på fabrikken.
Vi vælger kun partnere, som vi deler de samme værdier med. Et godt partnerskab som afgørende for vores forretningsmodel, da vores producenter og leverandører er med til at gøre det muligt for os at realisere visionen om LYKKELAND ateliér.

Kunne du ikke finde det, du ledte efter? Skriv til os